čtvrtek 16. srpna 2012

My day in Cologne

Další krásný prázdninový a slunečný den, který jsem strávila v Kolíně nad Rýnem.Vyhodily mě někde v centru města a já jsem chodila všude možně.Kolín vůbec neznám jako město, a tak jsem si ho v klidu prošla ( no spíš jen centrum) a mohu říct, že je nádherný! Byla jsem velmi překvapená a od teď toto město miluji.♥


Jízda na kole je v tomto městě úplně normální, někdy vidíte spíš jen cyklisty, než chodce! :D
Sportovní obchod, který měl asi 4 patra.Nejspíš si hned můžete vyzkoušet kánoj.:D
Takových uliček je tam mnoho, že ani nevíte kudy tedy jít.To by chtělo tak 24 hodin a 1 000 000kč  k tomu.:D

Před touto katedrálou jsem si připadala opravdu maličká.Asi jako maravenec a člověk! Katedrály v Kolíně můžete vidět na každém rohu, ale tato je z nich největší.:)


U těchto mostů jsem si připadala jak v Americe.:D



Ani na Českou Republiku se nezapomíná! ;)





Pak jsem si udělala krásnou odpočinkovou hodinku na břehu řeky Rýn.:) Sluníčko opalovalo moje nožky, vítr si hrál s mými vlasy a moje ouška poslouchala hudbu a šumějící vodu.Takový odpočinek od všeho jsem ještě nenažila, bylo to kouzelné, jako v pohádce.:) Sice jsem vlezla, tam kam jsem neměla a díky své hubenosti jsem proklouzla plotem, ale stálo to za to.:) A pak jsem tam ani nebyla sama, přišli i jiní lidé.:)
Maminko, nechceš mi ještě něco koupit?!! :D ♥
 Kelímky od Starbucksu může mít každý a že já jich mám taky dost.:D Ale tohle je moje první, kde mám své jméno.:D Sice napsané v němčině, ale je tam! :D


Tu košily prostě musím mít, takže si jí ještě dokoupím a jinak sukni už mám doma.:D Tu jsem brala hned, vzala bych i košily, ale došly penízky.:D
Tuto sukni jsem brala okamžitě! :D
Tady vyhrálo tričko, ale pro kraťásky se chystám také ještě zajít! :D Pak jsem si ještě koupila brýle a náušničky, ale už jsem líná cokoliv dělat, takže ty vám ukážu v příštím postu.:D


Zde je video z břehu Rýna. (Omlouvám se za kvalitu, ale dnes jsem si musela vystačit s mobilem.:X )

Žádné komentáře:

Okomentovat