úterý 7. srpna 2012

First day in Düren - shopping


Hned jsem jak přijela do centra města, musela jsem obhlédnout pár obchůdků..Nejen, že všude jsou super ceny, ale to oblečení, které jsem viděla..No jak jinak, nechala jsem opět na něm oči! Myslím, že kdybych mohla, tak bych vykoupila každý obchod, až na pár kousků a velikostí, které by tam zbyly.

Nutně jsem potřebovala nové sluchátka do mobilu, protože já jsem tak šikovná a všechny už jsem si stačila rozbít.:X Taky jsem zapomněla doma plavky, takže jsem si koupila nové, i když jsem tedy plánovala, že si nové pořídím.Bála jsem se, že žádné pěkné neseženu a teď jsem velmi spokojená za ty, které jsem našla a to pouze v New Yorkeru za 8euro oba díly, takže super cena za super plavky.:) Časopis BEAUTY jsem si vzala z krásné parfumérie BECKER, kde najdete spoustu pafrémů pro ženy i muže a ostatní potřeby typu kosmetiky.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat