čtvrtek 23. srpna 2012

Sisters in Action

Se sestrou jsem dnes byla nakupovat.Byl krásný sluneční den a vše jsme si mohly projít v klidu, nikam nespěchat a klidně se kamkoliv vrátit.Jako vždy, bych nejraději vykoupila všechny obchody, ale to mi peněženka nedovolovala, tak jsem ulovila jen pár kousků a chudinka peněženka teď opět bude pár dní umírat hlady.:( Všude jsou samé slevy, takže jsme dnes nakoupila jen vše zlevněné, až na podprsenku, ta byla za normální cenu.:) Takže ten kdo není z té nejbohatší rodiny nemusí číst různé blogy a jenom závidět, krásně obléct se dá i za nízké ceny, když chytíte jako já super týdny plné slev! :) Na prvních dvou fotografií jsem už ve věcech, které jsem si koupila.:D Rychle jsem se v autě převlékla a šla fotit. Tričko je z dneška, sukně z Kolína, klobouk z Drážďan a boty jsem si půjčila od mamky.:D


Když jsem fotila tyto fotografie, tak ke mě přiběhli dva malí kluci s tužkou a papírkem, abych se jim podepsala.:D Bylo to velmi vtipné, cítila jsem se jak nějaká celebrita.:D

Mé dnešní úlovky!
Jumex - 10euro
Tyto boty nevypadadjí třeba na fotce nejlíp, ale dělají krásnou nohu, takže jsem je musela mít.:D
Ney Yorker - 2,95 euro

H&M - 5 euro
H&M - 10 euro



New Yorker - 5 euro
Tyto kraťasy jsou červené, ale asi 20x jsem je fotila a prostě mi to hází růžový odlesk.:D Tak až si je vezmu na sebe, tak vám na denním světle ukážu jejich pravou barvu! :) 
H&M - 7 euro

A za závěr tyto kraťasy.:) Patří teď mezi moje oblíbené, protože jsou hrozně pohodlné a na těle vypadají suprově.:) Ještě přemýšlím, že bych na ně dokoupila nějaké zlaté cvočky a dozdobila je a nebo jenom nějaký knoflíček na ozdobu, ale to ještě uvidím.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat