sobota 11. srpna 2012

EL RANCHO - steakhaus

S rodinou jsme si udělali krásný večer a zašli do nejlepšího Steakhausu v Dürenu (Německo). Jmenuje se El Rancho a je v centru města. Tímto postem bych vám nejen chtěla ukázat kde jsem byla, ale také napsat o této restauraci menší blogovou recenzi.
 V El Ranchu už jsem byla, takže jsem věděla jak to tam chodí. V této restauraci ochutnáte argentinskou kuchyni, proto je to trošku dražší restaurace než ty normální, kde si můžete dát obyčejný řízek a brambor, proto jsem zvolila tento outfit (viz níže). Majitele se jeho manželkou poznáte hned jak vejdete.:) Jsou tam s vámi po celou dobu vaší návštěvy a snaží se pro vás udělat první poslední, jen aby jste se cítili dobře, což já mám velmi ráda. Atmosféra je příjemná a já bych tam vydržela sedět klidně několik hodin.:)




Když se teď přesuneme rovnou k jídlu, tak musím říct, že si dají na chuti každého kousku jídla velmi záležet. Nestane se, že by něco bylo málo propečené a nebo že by byly malé porce, stačí říct a dostane toho tolik, kolik uznáte za vhodné.



Malý předkrm tvoří salát z menšího švédkého stolu, kde si mužete nabrat dle své chuti jakoukoliv zeleninu. Po dobu návštěvy si můžete pro zeleninu zajít kdykoliv, ale není zdarma, na konci se vám započítá cena.



Můj hlavní chod. - Dala jsem si steak bez krve, neboť krev vážně moc nemusím a menší přílohu kroketky.Já na přílohy moc nedám a většinou je nedojím, proto jsem takto zvolila.Musím říct, že vše bylo naprosto vynikající a bez chybné.


 Za závěr večera jsem si se sestrou dala kakao.:D Asi si říkáte, že to není dobrá kombinace dát si steak, a pak kakao.:D Ale bylo to fajn.

Tak a závěr celého večera.Tato restaurace je výtečná, co se týče jídla, tak i personálu a celé atmosféry. Každému z vás bych přála jí jednou navštívit a naplno si jí vychutnat.;)

Žádné komentáře:

Okomentovat