pátek 24. srpna 2012

Boring day


Další výlet do Düsseldorfu. Tentokrát s mapou centra, abych našla všechny potřebné obchody.:D

Já pokaždé vlezu tam, kam nemám.:D Ale pro fotku udělám prostě všechno.;) 


 Miluji všechny možné parky, a tak jsem dvěma procházela, když jsem mířila do centra. Cestou jsem potkala mé nové kamarádky, které mi snědly svačinku.:D 
Myslím, že musíme rovně! :D 



Nemohla jsem zapomenout na můj oblíbený Starbucks a obchod s botami.
 

 A teď už hurá domu.!! Tento den byl takový zvláštní, neboť jsme nejdřív byli s pejskem u veterináře a já poprvé viděla, jak se uspává. Nebylo to nic hezkého, neboť když ten pes usíná, tak to spíš vypadá, jako když umírá, naštěstí ale vše už je v pořádku. Pak mě tedy čekala procházka ve městě, ale nějak mě to vůbec nebavilo, netuším proč, ale byla jsem unavená a znuděná. Ale všechno jsem si to vynahradila dalším nakupovacím dnem, což je předchozí post a tento je sice až teď, ale to protože jsme fotili jiným foťákem a fotky přišly ke mě až teď.:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat