pondělí 13. srpna 2012

A glimpse of beauty

Zamilovala jsem si je! ♥


Přemýšlela jsem, co ještě hodím do košíčku.:D


Konečně nákup.



                                  Toto je dáreček, který jsem dostala k nákupu v Douglasu.:)



 Dnes mi tedy vůbec nebylo dobře, ale i tak jsem se šla projít do města.:) Mají spoustu věcí a jednou z nich jsou ty krásné boty, které jsem si vyzkoušela v jednom z obchůdků a prostě je musím mít.Zatím jsem si je nekoupila, ale chystám se to udělat! Zamilovala jsem se prostě do nich♥.. Dále jsem vlezla do známé parfumérie Douglas, tam jsem si pořídila tři laky a sprchový gel, ten jen proto, že se mí líbil vzhled té flaštičky, nebo jak bych to navzala.:D Vypadá tak letně, jak od moře.:) Měli tam ještě dalších spoustu věcí, takže se tam určitě chystám vrátit! :) A pak když jsme jeli pro nákup jídla, tak jsem si dala ledové latté macchiato, bylo výborné.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat