pondělí 20. srpna 2012

Düsseldorf - very sunny day

Včera jsem přijela pozdě večer, takže jsem zalehla do postele a spala, proto píšu až dnes.:) Jely jsme s mamkou a sestrou k jedné pani do Düsseldorfu ( jejich kamarádka). Celý den byl moc krásný, až na ten pařák, po kterém mě bolela tak hlava, až mě musel zachránit prášek.:X

Ochutnala jsem anglický drink, který byl tak výborný, že jsem si musela pořád nalévat! :D Tento drink si uděláte tak, že koupíte flašku Pimm's, což je asi 25% alkohol a smícháte ho s limonádou jako je třeba sprite nebo nějaká citrónová, pak do toho chodíte kousky pomeranče, máty, jahod a okurky. Ano, opravdu píšu okurky, viděla jsem to poprvně, ale ta chuť je výborná! Je to super letní drink! :)

Dále nás čekal mrkvový dort, který byl opět výborný! Je z vajíčka, oleje, rosinek, mrkve, ananasu, oříšků a kousku kypřícího prášku, a pak je jen udělaná tvarohová poleva, no pochutnala jsem si! ♥ Doprovod nám dělalo kafe ze Starbucksu, pro které skočil manžel paní hostitelky.:)


Omlouvám se za kvalitu fotek, ale takhle večer se opravdu blbě fotí a bohužel nemám tak super foťák, s kterým by mi to problém nedělalo.:X Mě aspoň tedy přijdou ty fotky více strašidelné.:D Na první obrázcích z parku vidíte sice hroby, byl to totiž starý hřbitov a oni ho zrušili, odvezli všechny kosti, a pak z toho udělali park, ale mě se to tam docela líbilo, takové neobvyklé, ale příjemné.:) Dále je park, který vele podél řeky.Musím říct, že jsem se tam cítila krásné, všude byly partičky mladých lidí a nebo páry a grilovali, hráli fotbal, badminton, no úplně jsem byla jak v ráji, škoda je, že tohle ve svém městě nemám a nejspíš nikdy mít nebudu, neboť i chování němců a čechů je tak rozdílné! :(

Žádné komentáře:

Okomentovat