úterý 13. března 2012

Vogue

Tak jsem se vrátila z prázdnin. Přivezla jsem si pár věcí, které jste viděli už v předchozím článku.:) V botkách už jsem byla a jsou úžasně pohodlné. Co jste ještě neviděli, tak to je nový VOGUE. Má 360 stránek a viděla jsem tam pár zajímavých věcí. Vybrala jsem čtyři, které vám ukážu.:) 
Našla jsem malinký dárek. Vzorek make-upu od  CHANEL, tak to hned vyzkouším, a pak vám řeknu, jak jsem dopadla.;)

Velmi se mi líbili tyto modré šaty od Y.S.Laurenta, takové bych chtěla.:D


Když jsem tak různě listovala, tak jsem narazila na tento outfit, moc se mi líbil , tak jsem  vám ho chtěla ukázat.:) Kabelka -CHANEL, šaty- Azzedine Alaïa,bunda-Ralph Lauren. 

Hned na první stránce jsem viděla tyto šaty.Mě se líbí ty, ve který modelka sedí.:)
Ralph Lauren.
Do komentářů můžete psát, jestli se vám něco z toho co mě také líbilo, nebo jestli by vás zajímalo něco, co by se ve VOGUE mohlo nacházet a já se podívám, a pak když tak napíšu.:)

2 komentáře:

  1. Růžový outfit je famózní. A kdo je, prosím, ta snědá kráska na titulu?

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nějaká modelka. Má tu sice více fotek, ale jméno tu není.

    OdpovědětVymazat