neděle 11. března 2012

Einkaufen

Dnes jsem byla v Dürenu chodit po obchodech.Polovinu z toho, co jsem si potřebovala koupit, tak jsem beztak nekoupila.:D Ale mám boty, které jsem dlouho hledala, až jsem je tedy našla. Ale když jsem tak chodila po těch obchodech a dívala se, co tam maji, něčeho jsem si všimla. Většina obchodů se dala letos velmi na pestré barvy. Tyto nové kolekce obsahují velmi růžové, zelené a žluté barvy. Dale potom jsem si všimla, že hodně prodávají sportovní oblečení.
 Tak teď vám ukážu, co jsem si pořídila.:)
Masky na oblicej - Rossmann(3,50€)
Bota- Millenium mode(18€)
Kalhotove leginy- Miss Anna( 22€)
Nausnice-Madonna(6€)
taska- Nanu Nana (10€ z 25€)

4 komentáře:

  1. ty boty jsou nádherné!! :)
    http://trulynow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc, jsem s nimi velmi spokojená.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, vypadají super!

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle už jsem vyhodila, protože se mi zničily, ale koupila jsem si teď nové a hodně podobné. Miluji je! :))

    OdpovědětVymazat