středa 10. října 2012

Voice of autumn












Když jsem včera jela pozdravit svou nejlepší kamarádku a poté jsem čekala na zastávce, tak jsem zjistila, že je krásný den a toho musím nějak využít. Chvíli jsem seděla na kamenné zídce a nechala se sluncem ohřívat a přemýšlela jsem o různých věcech, až jsem přišla na to, že je super den na focení. Okamžitě jsem popadla mobil a psala sms své věrné kamarádce, která se mnou většinou ( vždycky :D ) chodí fotit. Rychle jsem přijela domu, hodila na sebe jiné oblečení a společně jsme se tedy vydaly na focení. Byl úžasný západ slunce, takže nám to dodalo k fotkách příjemný efekt a myslím, že se nám opět fotky povedly.:)



Zakončení dne bylo jasné, skončily jsme v Tchibu na dobrém latté s caramelem a zákuskem. Mňam, to jsme si ale pochutnaly.:D Tak jak znovu koukám na ty fotky, tak bych si hned něco dala.

Žádné komentáře:

Okomentovat