pátek 21. září 2012

Italy







Opět musím podotknout, že jsem momentálně neměla dost času na blog, protože jsem se učila a nebo se připravovala k odjezdu do Itálie.
Každopádně se musím pochlubit, že tedy zítra večer odjíždím se svou novou školou, kde už mám spoustu kamarádu, do Itálie, Bibione. Moc se tam těším, jak na společný pobyt s kamarády, tak i na kulturu a módu. Doufám tedy, že si přivezu nějaké pěkné kousky. Podle předpovědi bychom neměli mít moc pěkné počasí, ale doufám že se nám to vyjasní a aspoň pár dní bude hezky. Plánujeme výlet do Benátek, tak ten by se mohl vydařit.♥
Teď už utíkám do pelechu, zítra mě čeká ještě škola, a pak ADDIO.;)

Zdroj obrázků : google.cz






3 komentáře:

  1. Ach, Taliansko! Tak to ti závidím! Užívaj si, lebo je tam krásne! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. V bibione jsem strávila celkem ccA rok života, nejúžasnější místo. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tak už jsem doma holky a musím říct, že bylo vážně krásně. Po boku suprových lidí a sluníčka s mořem jsem si to co nejvíc užívala.:)

    OdpovědětVymazat