pátek 1. června 2012

Mein Freund

 Všechny mé příspěvky jsou o tom co mám na sobě, nebo o nějakém dobrém jídle, nápadech a místech, která jsem navštívila. Proto bych sem chtěla dát jeden příspěvek, který bude o mém skvělém příteli.
 Je to všechno takové zajímavé, znali jsme se cca 2 roky a byli jsme dobří kamarádi, sice jsme se tolik nevídali, ale často jsme chatovali. :D A teď je z nás nerozdělitelný pár a musím říct, že to moje tele opravdu miluji! ♥ Není to sice jako moje nejlepší kamarádka, ale je to člověk o kterého se mohu opřít, kdo mě obejme a políbí, když mi není nejlíp. Prostě a jednoduše jsme oba našli to, co jsme dlouho hledali.Mohla bych takhle psát do nekonečna, každopádně miluji svého přítele a i toho by jste měli znát! :* On patří ke mě a jsme jako jeden. 

Žádné komentáře:

Okomentovat