středa 29. února 2012

Meine morgens und abends.



Dřív jsem chodívala spát pozdě večer a ráno jsem vstávala hodně brzo. Od nového školního roku jsem se naučila vstávat později a vše za 3/4 hodiny stihnout. Ráno si udělám čaj a dám si něco dobrého a potom začíná pokus o zkrášlení. Vše co vidíte na fotce používám ráno a večer, ne vždy použiju všechno. Něco mám jen na večer a něco jen na ráno.




1)Pleťové tonikum-Chopa- výrobky z přírodních surovin a netestují na zvířatech!
2) Pleťové léko-L'Oréal- hebká pleť
3) Pleťová vodička-Alterra- s mátou a proti akné.
4) Odličovadlo- Rival de Loop- mám ho nejraději
5) Lesk na rty-Essence
6) Pudr- Antibakteriální
7)Make-up-Rival de Loop- nemohu si ho vynachválit!
8) Tvářenka- Manhatton
9) Tužka na oči- Essence
10) Pleťový krém- Dove- pro mou pleť to nejlepší
11) Balzám na rty- Isana (Kirsch)-velmi chutný a krásně voní
12) Řasenka1- Essence
13) Řasenka2- Essence
15) Řasenka3- Manhatton

Žádné komentáře:

Okomentovat